Toimitusehdot ja maksut
1. Maksutavat
Maksu pankkipainikkeilla
Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.
Maksut luottokorteilla
Maksuja voi tehdä kaikilla Visa ja Mastercard- korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokorteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Nets Oy:n sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy. Lisää tästä: http://checkout.fi/maksuehdot.html
2. Toimitus, toimituskulut ja nouto
2.1 Nouto varastolta 0.00€ *
* ( Tilaukset on mahdollista noutaa ilman toimituskuluja varastolta, joka sijatsee Malmilla, 48h tilauksen vahvistamisen jälkeen tai sopimuksen mukaan (puhelimellä/sähköpostilla).
Tilaus on noudettavissa omalla nimellä tai tilausnumerolla, joka lähetetään annettuun sähköpostiosoitteeseen hyväksytyn tilauksen yhteydessä.
2.2 Toimitus postipakettina on ilmainen, mikäli tilauksen loppusumma on vähintään 30€.
2.3 Pienlähetys 250 grammaan asti 3.50€
Muussa tapauksessa toimituskulut 5.60€
2.4 Kotiin kuljetus (ovelle kuljetus):
Helsinki, Vantaa, Espoo 15€
2.5 ToimitusaikaLähetämme tuotteet matkaan mahdollisimman pian, postitamme tilauksia jokaisena arkipäivänä. Yleensä toimitusaika on 2-3 työpäivää.
3. Palautusoikeus ja tuotevaihdot
Kuluttaja-asiakkaillamme on täysi kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Palautettaessa tuotteen tulee olla käyttämätön. Mikäli tuote ei ole myyntikuntoinen tai siinä näkyy merkkejä käytöstä tai vahingoista (meistä johtumattomista syistä), pidätämme oikeuden asianmukaiseen korvaukseen.
Palautukset asiakaspalautuksena osoitteeseen:
TeaCoff boutique Malmin kauppatie 6a G 105, 00700 Helsinki, Finland
Sama palautusoikeus koskee viallisia tuotteita tai muuten virheellisiä toimituksia. Toimituskuluja ei tällöin peritä.
Asiakaspalautuksessa toimituskulut maksaa ostaja.
Pyydämme täyttämään paketissa olleen palautuslomakkeen seuraavin tiedoin:Haluatteko:
a) vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai
b) toivotteko tilalle oikean tuotteen tai saman tuotteen (ilman vikaa) ja tässä tapauksessa lisäksi
c) voimmeko lähettää vastaavan tuotteen viallisen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen)
Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.
Pyydämme palauttamaan tilauksen täytetyn palautuslomakkeen kera ja mielellään alkuperäisessä pakkauksessa tai muutoin hyvin pakattuna. Lähetys osoitetaan yllä mainittuun osoitteeseen ja sen tulee sisältää edellä mainitut tiedot.
Matkahuollon kautta palautetuista lähetyksistä palautamme rahat ilmoitetulle pankkitilille kohtuullisen ajan kuluessa.
3. Reklamaatiot
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info@teacoffee.fi tai numeroon 040 150 4419.
4. Tilauksen peruminen viivästyksen vuoksi
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@teacoffee.fi tai numeroon 040 150 4419. Ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli toimitusaika eroaa normaalista.
5. Vastuu
Vastuumme kuluttaja-asiakkaidemme osalta määräytyy kuluttajansuojalain säännösten mukaan.
6. Ylivoimainen este
TeaCoff boutique ei vastaa siitä, mikäli tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy TeaCoff boutique -verkkokaupan kohtuullisten vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevan sen toimintaa haittaavan tai estävän seikan vuoksi (force majeure).
Emme vastaa siitä, jos tilauksesi ei tule perille tietoverkon tai tietoliikenneyhteyksien toimimattomuuden vuoksi.
7. Immateriaalioikeudet
TeaCoff boutique-sivuilla oleva materiaali (kuten tavaramerkit, tuotetiedot, kuvat, tekstit sekä muu aineisto) kuuluvat meille tai yhteistyökumppaneillemme. Materiaalin kopioiminen tai käyttö ilman lupaamme on kielletty (muuhun kuin omaan henkilökohtaiseen yksityiseen käyttöösi).
8. Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu
Näihin sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia ja niitä koskevat riitaisuudet ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa.
Kuluttaja-asiakkailla on lisäksi mahdollisuus nostaa kanne oman kotipaikkansa käräjäoikeudessa tai saattaa asia Kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi